Kızlar bugün 36. Haftaya girdim şimdi doktor muayenesinden çıktım. Çatı muayenesi ne zaman oluyor diye sordum . Ben Çatı muayenesi yapmıyorum dedi. Bebeğin kafa ve omuz ölçüsüne bakıyorum, annenin bel çevresine bakıyorum sancilara bakıp öyle yol izliyorum dedi. Çatı muayenesinden korkuyordum ve çekiniyordum. Biraz işime geldi açıkçası ama bi yandan da muayenesiz nasil olacak diye meraktayım. Var mi doktoru böyle söyleyen?