Şoyle eşimi kızımı alıp yurtdışı’na taşınmak istiyorum bu ülke de para biriktirmek çok zor.
Nasıl yapılır? Nasıl gidilir hiç bir şey bilmiyorum. Yurt dışında para biriktirilir mi acaba? Nasıl oturum alınır.
Burda babama ait evde oturuyoruz sıfır daire planimsa yurt dışına yerleşmek orda bir süre kalıp ciddi para biriktirip ülkeye geri dönmek veya dönmemek ne bileyim geçim çok zor kızım 3 buçuk yaşında 10 haftalık gebeyim. Yurt dışında yaşayan insanlar bilgi verirse sevinirim