ebztepe 28+2 haftalığım. Grip oldum derken bugün ishalde başladı doktor tahlil istedi. Sonuç amipli dizanteri. Fragly diye antibiyotik verdi kadın doğum doktorumda onayladı. Hızlı geçmesi için ne önerirsiniz yaşayan var mı daha önce?
heyben ebztepe ben 🥺 10. haftada oldum antibiyotik de kullanamadım 15 gün süründüm. çabuk geçirecek şey ne yazık ki antibiyotik. bol bol su için
Aslanmom1 ebztepe Ben tahlil yaptırmamıştım ama 5 günden fazla süren bir ishal kusma yaşadım. Maflor saşe vermişti bana o çok iyi geldi. Antibiyotik kullanmadım
ebztepe Aslanmom1 doktor bir bakalım grip ilacı mı yaptı yoksa başka bir şey mi dediği için yaptırdım iyi ki yaptırmışım. Antibiyotik kullanmadan çok zor olur dedi. Bu ilacın şurubunu yenidoğana da veriyoruz diyince kullanayım bari dedim.