Merhaba kızlar, çok pimpirikli ve okuduklarından etkilenen biri olarak yazmak istedim tecrübelerinizi öğrenmek istedim
Biraz üşütmüşüm, burnumda tıkanıklık var, boğazım biraz yandı gece uyuyamadm. Baş ağrısı oldu. Parol aldım. Ama üç gündür ara ara hep değil, özellikle aniden kalkınca kasığımda ağrı oluyor. Bazen sağ bazen sol. Toplam 2-3 kere olmuştur. Dinlenince geçiyor. Bebeğinin kalbi duran anneleri okudum internette çok üzüldüm ve etkilendim haliyle. Sanırım kalbi durunca belirtiler olmuyormuş çoğunlukla. Kontrolüme daha çok var 18 gün sonra. Kadın doğum acile gitmeli miyim sizce? Ya da ne olursa gitmeliyim? Çok hafif ateşim de var, eklemlerimde ağrıyor çok az. Dün terleyip biraz rüzgarda kalmıştım.