mucizemgelsin61 Dünde post açmıştım ama çok fazla yanıt gelmedi dün kullandıkları aletin isminide yeni öğrendim o yüzden tekrar açmak istedim sizlere.. Çok endişeliyim yani bişey olmuşmudur diye kanamam vs yoktu muayeneden sonra oldu sinirim çok bozuk
Mery6619 mucizemgelsin61 neden dolayi baktılar erken doğum riskiniz mi var? 5yil önce ki hamileligimde banada devlet hastanesinde bakmislardi ben çok sıktım kendimi o zorlamayla lekelenmem olmustu. Ama ben progestan +iğne kullanıyordum o zaman
mucizemgelsin61 Mery6619 Bende çok sıktım kendimi zaten hatta normalde müsade bile etmiyorum o alete ama ilk defa etmek zorunda kaldım önceki gebeliğim düşük olduğu için perinatoloji kültür aldır her ihtimale karşı bakalım diye hani serklaj gerekirmi gerekmezmi diye şuan için gerek yok dedi uzunluğumda dün iyi çıktı progestan da kullanıyorum
myangelson mucizemgelsin61 serklaj gerekir mi gerekmez mi diye mi spekulumla muayene etti anlamadım ?
mucizemgelsin61 Mery6619 İmkansız devlet hastanesi zaten her gittiğimde farklı doktorla karşılaşıyorum😏
Mery6619 mucizemgelsin61 büyük ihtimal kendinizi kastiginiz için olmuş olabilir biraz büyük bi alet spekulum. Ama devamı gelirse yada içinize sinmiyorsa dra gidin mutlaka. Rengi nasıldı lekelenmenin
mucizemgelsin61 myangelson Yani evet şöyle kendi doktorum perinatolojiye yönlendirdi beni herşey normal ölçülüyor falan bu arada tamamen kontrol amaçlı oraya gittim ordaki doktorda muayene etti vs gayet normal di herşey hatta serviks uzunluk çok iyi dedi ama bana acile git kültür aldır o değerede bakalım dedi cuma günüde sonuç için gel dedi . Yani niye böyle anlamadım napıcağımı şaşırdım yoğun değil peçeteye sildiğimde geliyor
erenilhan Benim de kültür ve smear alındı 28. Haftada aynısını yaşadım çok korktum kahverengi akıntı geldi 1 gün boyunca. Doktorumun asistanı çok normal, hamile olmayanlarda bile oluyor hatta kanama geliyor dedi öyle rahatladım siz korkmayın benim gibi
mucizemgelsin61 erenilhan Aynen arada kahverengi oluyor zaten ama hiç içim rahat değil ya acilde sordum bu arada çünkü peçeteye sildiğimde o kayganlaştırıcıyı turunculuk geldi hocam dedim böyle böyle normal muayeneden olmuştur dedi ama asla rahat değilim çok korkuyorum yani
mucizemgelsin61 Mery6619 Yani çok kastım kendimi tabiki evet devam ederse gidicem zaten pembemsi gibi bazen kahverengi gibi oluyor hatta adet başlangıcı lekelenmesi gibi
myangelson mucizemgelsin61 kültür aldirmaktaki sebep ne anlamadım serklaj ile ilgisi ne onun ilk defa duyuyorum. Bana acil serklaj teşhisi konulduğunda doktor spekulum ile muayene etmedi vajinal ultrason ile baktı. Serklaj atıldıktan sonra spekulum ile muayene edildim dikişlere bakmak için ve hiç kültür falan alınmadı hem perinatolojiye gittim hem kadın doğum doktoruna hiçbiri yapmadı öyle birşey
mucizemgelsin61 myangelson Ya belkide serklajla alakası yoktur bu arada benim öyle dememe bakma doktor sanki öyle bişey dedi ama tamamen yanlışda anlamış olabilirim .. Önceki düşük yaptığım gece doktorlar sonraki hamileliğinde mutlaka dikiş atılması gerekir falan dedi ama sanırım kafalarına görede dikiş atılmıyormuş birşeylerin normal çıkmaması gerekiyormuş doktorum öyle söylemişti yani..
Mery6619 mucizemgelsin61 devam ederse gidin mutlaka. Benden kırmızı renk gelmişti ama sonra bi daha gelmedi
myangelson mucizemgelsin61 anladım. Evet gidip özelde dikiş attırabilirsiniz devlette atmazlar ilerleyen haftalarda 2-3 düşük, erken doğum falan olması gerekiyor veya rahim boyunda kısalma olacak açılma olacak o şekilde acil serklaja alacaklar. Normalde önceki hamileliğinde serklaj atılan kişilere tekrar hamile kaldığında kesinlikle dikiş atılması gerekiyor ama üniversite hastanesinde bana bile dikiş atmiyorlar takip edeceğiz diyorlar. Önceki hamileliğimde serklajli olmama rağmen erken doğum öyküm var üstelik. Ama yok atmiyoruz dedi doktor inatla 🥲
mucizemgelsin61 Mery6619 Devam ederse yada çoğalırsa mutlaka gidicem zaten yatıyorum korkumdan valla bol bol bi işde yapmıyorum
mucizemgelsin61 myangelson Ayyynen dediğiniz gibi evet atmıyorlarmış kolay kolay.. Allah allah yani çok enteresan gerçekten neye göre yani.. Ayyyy gerçekten herşey o kadarrr zor ki Allah yardımcımız olsun 🙏 korkuyla geçiriyorum yani hamileliğimi
mucizemgelsin61 Mery6619 Ayy tabikidee yeterki iyi olsunlar kucağıma alacağım gün ancak oh çekeceğim yani . sağlıkla kucağımıza alalım Amin🤲
myangelson mucizemgelsin61 amiiin Rabbim sağlıkla, zamanında kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 ilk düşük dediğiniz kaçıncı haftada olmuştu?