Hanımlar aranızda benim gibi olan varmı bilgisi olan bana cevap verebilirmi 7 yıllık evliyim 2 kızım var biri 5 diğeri 4 yaşında tekrardan çocuk yapmak istiyorduk 6 aydır korunmayı bıraktık ama olmadı ilk defa adetimde 12 gün geçikme oldu kadın doğum uzmanına gittim bir hafta ilaç tedavisi verdi bugün kontrolüm vardı polistik ower olduğunu söyledi başına gelen varmı süreç nasıl ilerliyor hiç bilgim yok bu konuyla