Papatyapapatya
canım kardeşim yemiş(erkek)çocukları olmuyordu sorunlarında yoktu...bir gün bi teyze hastane çıkıiında soylemiş ki keçi boynuzu pekmezci ye...kardeşim yemiş....ayni ay gelinhamile kaldı..denklemi geldı uoxsa bilmiyorum ni kaç çiftteaynı durumu yaşamişliqları gördüm...