Tugba_turk46 Kızlar sabah post açmıştım testim pozitif diye gittim kan verdim değer 2.0 çıktı doktor 3 gün sonra tekrar ve dedi eve geldim şimdi tekrar test yaptım acaba testmi yanılttı diye hepsi pozitif değerim acaba sonradan yükselirmi Bu ikisini sabah yapmıştım https://imgyukle.com/i/Cutn7x Bunları da şimdi yaptım https://imgyukle.com/i/CutrGp
Burcu-2634 Tugba_turk46 testler bariz hamile olduğunu söylüyor ama kanda neden beta öyle çıktı anlamadım doktorun dediği gibi 2 gün sorna bence gene ver inşallah vardır
Arzunur14_ Tugba_turk46 Çok garip gerçekten bu kadar testin yanlış olması da imkansız beta değeri de çok garip anlayamadım bende
Melihaklc Tugba_turk46 bu kadar net çıkmış nasıl 2.0 cikti acaba çok şaşırdım çünkü baya bildiğiniz net yani
Kumsal28 Tugba_turk46 cnm testlerin çok koyu zaten net yani var diyor resmen testler ama kanda neden öyle çıkmış anlamadım , ama bi kaç gün sonra kanı tekrarla inşallah vardır . Kaç aydır deniyosunuz
Aynil710 Bence farkli bir yerde kanı tekrarlayin beta once kanda sonra idrarda yukselir idrarda bu kdar barizken kanda oyle çıkması çok enteresan
Tugba_turk46 Aynil710 banada çok saçma geldi testlerin biri silik veya negatif çıksa dicem test yanlış ama idrarı damlatır damlatmaz iki çizgide aynı anda çıktı çok şaşırdım
Tugba_turk46 Arzunur14_ çokk saçma biri negatif çıksa testler yanlış dicem ama anında çıktı iki çizgide
Dryfrmzz25 Tugba_turk46 bu kadar net teste nasıl 2 çıkmış çok şaşırdım baya yüksek çıkmalı normalde başka yerde verin bence
Tugba_turk46 Dryfrmzz25 akıl alır gibi değil inşallah labaratuvar cihazı bozukturki düşünüyorum çünkü gittiğim hastanede herşey bozuk ve köyde sağlık ocağı gibi bir yer
Seyma63_ Tugba_turk46 bende de testler pozitif çıktı 2 gün arayla 3 kere kan verdim kimyasal gebelik geçirdim dün kanamam oldu😔
Arven-Doruk Tugba_turk46 testleriniz pozitif kan testini tekrarlamaniz gerekebilir doktorunu, kesin sonuc ici 3 gun sonra tekrar kan vermenizi istemesi kanda kesinlestirmek icin kanda da pozitif cikacaktir hayirli olsun bebisiniz:))
Tugba_turk46 Arven-Doruk inşallah öylesir burdada bir çok kişinin değeri 2 olup sonradan yükseldiğini gördüm inşallah benimkide yükselir 🥺
Pelinaltnl Tugba_turk46 geç döllenme olmuş olamaz mı bariz testte çıkmış bu kadar testte cift ise yanlış olma ihtimali çok az
Tugba_turk46 Pelinaltnl bende öyle düşünüyorum ama önce kanda çıkıp sonra idrara geçmiyormu akıl alır gibi değil
Pamiramsi Tugba_turk46 bence hastane cihaz bozuk olduğu için kafasına göre değer girmiş canım başka yer yok mu testlerin bariz pozitif çğnkğ