Cerenalay55 bende öyle ki hiç bir şekilde sezeryan düşünmeyen ben şuan yok öyle bir düşünce ve korku o yüzden çok iyi anlıyorum seni korkma sakın herşey hemencecik olup bitiyor ilk ayağa kalkarken zorlamacaksın bu çok normal tek diyeceğim kalkarken asla yere ayak hizasına bakma karşıya odaklan ve ondan sonra rahat bir şekilde ayağa kalkacaksın ve sürekli ama sürekli yürü ki çabucak atlatırsın o günü