Normalde sağ yumurtalığımda hep kistim var bunu biliyordum zaten ama şuan solda da iç içe geçmiş kist oluşmuş. Solda hiç olmazdı. Nasıl kurtulabilirim bu kistlerden yardım lütfen..
Kisti olup bu sorunu çözebilenler neler yaptınız nasıl kurtulduz bu durumdan