Ayse0575 kubra16_ ilk aylar tansiyon düşüklüğü normal demişti doktorum bana. Havalar sıcak olduğu için ekstra düşüyor benimde hep tansiyonum düşüyor. 9-6 genelde
Evrimnbe kubra16_ malesef çoğunlukla yaşanıyor bende 16 dayım ve yaşıyorum hala anlık uzun süre aç kalmayın sık sık yiyin ve tuzlu ayran için iyi geliyor
kubra16_ Ayse0575 bana da öyle dedi bayılma olmuyorsa sorun yok dedi ama çok halsiz bırakıyor gözümü açamıyorum