Nursena2 Merhaba bugün gecikmemin 4.gunu prodoctor test yaptım hiç belirmedi çizgi. 1 saat geçti üstunden kuruma çizgisi diye düşünüyorum ama baya belirgin gibi de sizce kuruma çizgisi mi yoksa var mıdır? https://mutluresim.com/images/2024/08/30/zVk4YL.jpg
kindacute Nursena2 1 saat sonraysa hiç dikkate alma canım, aynısı geldi başıma çok üzücü oluyor sonra. Kan testi ver adet olmazsan az değil çünkü 4 gün gecikme
Melike2535 Nursena2 canım evet çizgi var bende aynı durumdayım pazartesi kan veririm kesin sonuç alırım o şekilde böyle hep bi belirsizlik oluyo maalesef insallah ikimizinde vardır ❤️
Pamiramsi Nursena2 inşallah kuruma değildir ve pozitiftir çok amin, bence 2 gün sonra tekrar yap test sonra kan ver en güzeli
Nursena2 @“Kumsal28”#p33763566 evet çok net değil gözle gorunmesi biraz daha net ama direkt anlasiliyor
Melike2535 Kumsal28 hayır canım aşılamanın 12.gunu dün hiç bisey yoktu bugün sonradan bi çizgi belirdi testte acaba mı dedik bende
kindacute Nursena2 inşallah gebesindir 🥰 kimi kadında geç belli oluyor testte. Ablamda 1 hafta geçmeden belli olmazken bende bir gün gecikmeyle kopkoyu çizgi çıkmıştı herkesin bünyesi farklı