Senaaaskr Ovulasyon haftamı değerlendirdim . BYumurtlama günümün ardından 8. Gün bugün ama gebelik testi negatif sizce gebelik olmamış mıdır ? Yoksa henüz erken mi test için
Fyzblky Senaaaskr Çok erken olduğu için idrarda negatif olması çok normal. Kandan baktırırsan çıkabilir
Merve-metin Senaaaskr çatlamanın 12-14 gününde yaparsan doğru sonuç alırsın çok erken yapmışsın testi
Senaaaskr Fyzblky 35 günde 1 adet görüyorum bat 6 Eylül . 4 Eylül gibi yapsam silik de olsa pozitife döner mi sizce