Arkadaşlar merhaba bebegim 5 günlük. İlk bebeğim. Beni emiyor üstüne mama da veriyorum ama hala doymuyor hemşire mama vermene gerek yok sütün yeterli demisti ama durmuyor. Fazla yese bile kusmuyor. Gazını da çok zor çıkarıyor ve sürekli ağlıyor uyanık olduğu zamanlarda böyle bi durum yaşayan var mı nasıl başa çıktınız