Merhaba arkadaşlar 32+3 haftaligiz bebeğim tersmis baya baya midemin altında hissediyorum. Bu durumu yaşayan annelerim varmı bebekleriniz döndümu yada şunu şunu yaptım döndü felan dediğiniz birşey varmı? İlk doğumum normaldi buna sezeryan dediler dönmezse biraz tedirginim.😔😔