Humeyra1 Hanımlar, tavsiye edebileceğiniz mutfak şefi var mı? Çoğunlukla pasta işlerinde kullanacağım.. biraz aciliyeti de var..
Kimekonusuyorum Humeyra1 Bekonun en ucuz modelini almıştım iMum mu ne olması lazım çokta güzel makine çıktı tavsiye ederim
Humeyra1 Kimekonusuyorum bekonun döküm olanını bı defa kullanmistim çok iyiydi gerçekten bı bakayım bende
Humeyra1 Minikkalp19 peki Karaca’nın bide dökümleri varya illaki onlardan olmalı mı sizce? Uzun ömürlü olması için?
Minikkalp19 Humeyra1 uzun ömrünü bilemem ama benimki döküm değil cokda memnunum. Bütün parçalar makinede yıkanabilir sıyırıcı olması çok büyük avantaj. Ben tavsiye ederim. Özellikle hamur işi yapmak çok pratik
mervemurat16 Humeyra1 yapmıyor ayakları yapışkanlı gibi tezgaha koyunca sabitliyor ailikonları sayesinde
Humeyra1 Seher05_ gövdesinin plastik olması sorun olur mu acaba ilerleyen zamanda yani sık kullanimda
Humeyra1 Minikkalp19 çok teşekkür ederim.. herhalde bende bu modelden alacağım döküm olanlarının yarı fiyatı nerdeyse…
Seher05_ Humeyra1 ben nerdeyse her zaman kullanıyorum hamur makinesi olarak ister tatlı yapımında olsun hiç bir şey olmuyor
Birbebekannesi01 Arkadasimda Karaca’nın kiyma çekme özellikte olanından var 1900w ayakları güzel yapisiyor tezgaha bir kez içli köfte Hamuru yaptık sakız gibi çok güzel bi hamur olmuştu. Karaca’nın kullanan çok var ama w düşük olanı tercih etmeyin derim
Humeyra1 Birbebekannesi01 tamam inşallah dikkate alayim.. 🌸 el mikseri gibi olsun istemiyorum bende yüksek alırım sanirim
Kubraalp67 Bende Emsan var hem kıyma çekme özelliği hem de üst kısmında smoothie blender var çok işimi görüyor. Birkaç kere içli köfte hamuru yoğurdum biraz sallanıyor ama gücü falan iyi.
Humeyra1 Kubraalp67 bunu duymamıştım daha önce bakayım bende. Pandispanya krema kurabiye hamuru fln denediniz mi