merrveak  Bir erken gebelik testi bir de normal kasa testi yaptım ve ikisi de çift çizgi çıktı bat 28 ağustos sizce gebe miyim?
myangelson merrveak ikisinde de çıktığı için evet hamile gibi duruyorsunuz kan verin kesinleştirmek adına
QueenMomm Testlere güven olmaz bencede direkt hastaneye gidin merakla bekliyoruz umarım güzel sonuçlar alırsınız🥰
Alpgmz Bende adetime 3 gün kala test yaptım çıkmadı ama şüphem vardı gidip kan verdim 31 çıktı normal midir
merrveak Alpgmz evet gebesimiz bence çünkü gebe olmayan bir insanın beta değeri 0-5 arası olmalı erken test olduğu için 31 normal