Herkese merhaba regl tarihim 1 Eylül olarak gözüküyor. Reglime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif. 3 gün kala sabah bi daha erken gebelik ve kan testi yaptırdım. İkiside negatif geldi. Kan değerim 0.5 🥹 Geç döllenme vs olup sonradan yükselir mi ? Hiç regl olacak gibi hissetmiyorum. Göğüslerim hiç olmayacak kadar şiş ve acılı, kasık ağrıları vs yaşıyorum. Hâlâ bi umut var mıdır yoksa bu ay bitti sonraki ay bi daha mı deneyelim ?