mervedd Kızlar gebelikte kabızlık olur genelde ilk gebeliğimde öyleydi bu ikinci gebeliğim fakat başından beri hep ishalim bu sıkıntımı acaba var mı böyle benim gibi olan su an 13+1 deyim ne yapmam lazım kusura bakmayın sancı yapıyor normal mi
Superisii mervedd 11 haftalık gebeyim bende de aynı sıkıntı var başından beri ishalim sancım oluyor.Kullandığım kan ilacı yapıyor diye düşündüğüm için doktora gitmedim bu konuda
Tombikis96 mervedd bende 26 haftalık hamileyim kan ilacı ve vitamin hapları kullanmaya başladığımdan beri ishalim reçetesine baktığım zaman yan etkilerinde bunun olabileceği yazıyordu o yüzden doktora gitmedim bende canım
mervedd Tombikis96 ilaç kullanmıyorum ama basından beri çekiyoum tek değilsem canım normal bir durum olabilir tesekkürler
Yalinn8 mervedd dr una sor ama mutlaka ishal vucuda su kaybettirir ki hamilelikte su onemli biliyorsun, bana bariz dokunan gidalar var mesela ben olursam onlardan oluyorumm