Bayanlar benim geçen hafta pazartesi bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj yaptılar ilk önce ben hapla bebeği dusurdum sonra kalıntıları kürtaj yoluyla aldılar size sorum kurtajdan kaç ay sonra bebeğiniz oldu doktorum bana 3 ay beklemelisin diyor ama ben beklemek istemiyorum 🙁