sevvalnur12 Gamze_dn doktora gittim kese gözükmüyor dedi kan verdim işte 47.2 çıktı idrar testlerim de silik çıktı hep
bkdusunenanne sevvalnur12 4 haftalık değil adet tarihinize göre haftanızı hesaplayın muhtemelen ya daha 2 haftalık yada üç
Maviss718 sevvalnur12 Hayırlı olsun canım bu değerle kese görünmez zaten. 2000-2500 olduğun zaman git 🥰
ikibaloglanannesi 4 haftalık değil daha yeni. Hayırlı olsun bu arada. Doktora gidin folik asite başlasın🍀
sevvalnur12 ikibaloglanannesi tamamdır eczaneden bugün alacaktık kapalıymış resmî tatil olduğu için möbeyçiden alıp başlayacağım dağılım teşekkür ederim