Anladım ki yiyecekle olmuyor. İnce iki dilim çavdar ekmeğinden başka bir şey tüketmiyorum. Her öğün salatam var. Zaten makarna, pilav vs en son ne zaman yedim hatırlamıyorum. Kuru kayısı zeytin yağı, incir , kefir ne varsa varsa tükettim. Yok olmuyor. Her gün gitsem de rahatlama hissi yok. Zaten hamilelik öncesi de sigara içmeden çıkamazdım. Ama düzelmişti. Ne güzel sigarayı bile bırakmıştım. Şimdi haftada bir tane içip o gün rahatlıyorum. Arada duphalac da içiyorum haftada bir. Ve henüz 15. Haftadayım 11. Haftadan beri böyle. Demir ilacına başlamadım bile ölücem herhalde ona başlayınca 😥 siz napıyonuz ? Aranızda sigara içenler varsa haftada 1 taneden bir şey olur mu 😣