Bugün doktor kontrolüm vardı kızlar doktor kalbinde parlaklık olduğunu söyledi %3 %4 kısım gebelerde görülüyor dedi . Korkulacak birşey yok dedi ama ben çok tedirginim hep zaten huyum böyle 😔
%14 lük dilim çıkarsa Down sendrom olabilir dedi
Nıpt testi önerdi yaptırdım çok üzgünüm 😔😔 başına gelen bu durumu yaşayan var mı ??