Makbuss eylulsare yarin doguma gidiyorum 39.3um 3 cm acilma ve kontrol sonrasi nisanla duanizi bekliyorum darisi basiniza insallah
Berenimibekliyorum eylulsare bende 38+5 im sancım var ama Doğum sancısı İçin daha düzenli ilerliyormuş. Ve daha da yüksek çıkıyormuş. Açılma da 1 parmak varmış. Sizin kontrollerde ne dedi doktor?
Reyhankarabiber eylulsare günümüz doldu yarın muayenimz var bakalm ne dicek doktor normal doğum istiyorum olur mu bilmiyorm 😊
Buharcik 39+4 deyiz oğluşumun hiiiçç gelesi yok 😂 gerçi çatımdan dolayı normal doğuramayacağım 😔 haftaya sezaryen olucak ama olsun. Sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah bebişlerimize 🙏🏼🥰
Reyhankarabiber Makbuss 3 cm açılma muayene de mi öğrendin yoksa sancı ile falan mı gittin kuzum Rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin bi avazda kurtulursun inşaallah
Makbuss Reyhankarabiber konttolde ogrendm bel agrim vardi ama norml diyordm acilma baslams yarin sabah dogum olck ins darisi basnza cnm
eylulsare Pazartesi gittim bende iç camasirim islaniyo sürekli acaba azar azar suyum mu geliyor dedim doktor ebeler baksın bı dedi ebe akıntı dedi su degl dedi ne açılma ne sancı çıktı fitil verdi doktor işte bekliyoruz son haftalar hiç geçmek bilmiyor inşallah normal olur bizimkide gerçi hayırlısı olsun hepimiz içinde
Reyhankarabiber eylulsare kız canm ya erken gelir falan hep yalan oğlu olacak arkadaşlarım doğurdu biz minik hanımın keyfini bekliyoruz hala 😀
eylulsare Reyhankarabiber al bizden de o kadar kız dedik erken gelir dedik naza çekti kendini inşallah bizde su sancıları yer tatlı tatlı dogururuz
Reyhankarabiber Makbuss Amiiin inşaallah canm ya benim de bel ağrılarım var inşaallah açılmadır pek umudum yok doğuma 42 haftayı doldrcz gibi hissediyorum 😀 inşaallah çok kolay bi nefeste doğumun olur sağlıkla sıhhatle alırsın kucağına bebişi
Reyhankarabiber eylulsare bazen bi sinirleniyorum gelme kızım diyorum kal içerde 😀 ama var demek ki bi vakti saati bekliyor miniklerimiz yeter ki sağlıklı olsunlar 🙂
SeherNilgnBakrc eylulsare karnım çok sert hareketleri canımı acıtıyor ama sancı vs yok Cuma kontrol var 🤷♀️