Ay kızlar bi burdakilere HAMİLEYYİİMMM diyebiliyorum bide eşim eve gelince ona 2 kelimemden biri hamileyim ya filan 😁
1 kızım var 3 yaşında onu da 3 aylıkken söylemiştik ailelerimize o zamana kadar sadece eşim ve ben biliyorduk ama hiç zorlanmamıştım söyleyesim de yoktu . Şimdi tekrar hamileyim ama acayip söyleyesim var sevdiğim yakın hissettiklerime 🙊
Neden böyle oldu bu sefer yahu 🫣