Kubra3457 Erken doğum riski olan anneler kaçıncı haftada temizliğe başladınız ne önerirsiniz? 32 haftalık hamileyim bu arada
Lovely77 Kubra3457 33 te basladi benimde risk şuan 36 haftaligiz sürekli dinlenmeye çalışıyorum 33 ten beri hic bir seye dokunmadim sadece kizimi yedirip icirdim uyutma vs. Her seyiyle ànnem ilgilenir temizlik vs .
aliis07 benim de erken doğum riskim 32. hafta da belli oldu bugün 33. haftamıza girdik, doktorum ilaç vs yazıp istirahat etmem ve kendimi yormamam gerektiğini söyledi açıkçası şu anda temizliği vs hiç düşünmüyorum..
Yazgul_kurt22 @Kubra3457 öncelikle yanınıza ya anneniz yada kaynanaiz gelsin varsa kız kardeş falanda olur tek başınıza yapmak zaten zor olur ben kaynanamla beraber yaptım 33 un başında yarın 34 olcaz bitti kalmadı birşey doğuma yakın tekrra bı cam silerim başkada birşey yapmam oda onlar çok çabuk batıyor o yüzden şişede şimdiden kolay gelsin kendinizi çok yormayin
Kubra3457 Yazgul_kurt22 teşekkür ederim hastane çantasını falan ayarladım ama temizlik işi duruyor daha yapılmadıkca da kendi kendime sıkıntıya giriyorum
Lovely77 Kubra3457 evet 33. Haftada hastaneye gittigimde 3 gun yatış verdiler serumlar ilaclar ve ciğer gelistirici vuruldum 2 doz
Battaniye 29.haftada erken doğum riski başladı, iki doz ciğer geliştirici yapıldı şükür 36.haftaya geldik ama mecbur kalmadıkça yemek tuvalet ve doktor kontrolü dışında hareket etmedim. Sadece ayağa kalktıkça evdeki tüm odaları gez demişti doktorum
aliis07 0668 evet sancım 60’ları bulmuştu fakat hiç açılmam yoktu kasılmalarım oluyordu ufak ufak ama ben hiçbir şey hissetmiyordum canım iğne ve ilaçlarla geciktirmeye çalışacağız dedi doktorum