Kızlar 38+3 deyim dün gece hafif karın ağrısı bel agrısı vardı ama çok hafifdi aldırış etmedim Bugün de adet olcakmışım gibi karnım ağrıyor lavoboya gittim kahverengi lekelenme olmuş nişan mı oluyo dün bir video denedim açılma olsun diye acaba o mu tetikledi