Mervealya1992
Ay da bir kontrole gidiyorum 33+4 teyim ve doktorum değerlerim için her gittiğimde kan ve idrar istiyor (devlet) . Folik asiti de istersen kullanmaya devam edebilirsin demişti. Ben istemedim. Çünkü bunun ile ilgili bir çok makale okudum. Hatta üniversitede bunun üzerine bir araştırma yapıp bizde bir makale yazmıştık. O yüzden her şeyin fazlası zarar.