Canım aç karnına 4-5 kuru kayısı ye, yerken ılık su iç 1 bardak. (2-3 saat de bir şey yeme)Akşamına düzelirsin. Kayısıyla ılık su bağırsakları inanılmaz açıyor aç karnına tüketilince. Doktorum kabız olmamam gerektiğini söyleyince ben hep böyle yaptım. Geçmiş olsun