Busrafath Sağlık olsun kuzum . Bebeğin sağ Salim doğdu ya önemli olan o . Ben sadece merak ettim benim ilk doğumum olduğu zaman 3 gün sonra falan inmişti acaba onda da mı öyle diye . O süreçte mama takviyesi mi yapılıyor hastanede bir de yanımıza mama almamız gerekiyor mu