Gulsum2308 Kızlar doğumum Mayısa geliyo Allah nasip ederse, bebek 3 aylık olduğunda tam yaz ortasına denk gelicek sizce nasıl kıyafetler almalıyım ince uzun kollu ikili Takımlar olur mu ya da uzun kollu zıbınlar çıtçıtlı badiler, kısa kollu takımlar hiç göremedim henüz ne yapmalıyım 🤷🏻♀️
2405 Gulsum2308 canım bence 2 aylık al okuma yapılır birdünya geliyor büyüdükçe almalısın şimdi bende almıyorum yaza geliyor kilosu degısır mı zayıf yada kilolu olur mu düşüncesi var ama yinede sen bilirsin canım
Emirfaruk Gulsum2308 benim oğlumda mayıs ayında doğmuştu ve nisan ayında yazlık falan oluyor 40 çıkıp iki aylık olana kadar normal hastane çıkışı olanları uzun kollu giydi ama sonrasında yazı zıbınla geçirdik😊
Buharcik O zamana doğru çok çıkar canım daha ince şeyler acele etme 🤗 Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin 🙏🏼
Gulsum2308 Buharcik amin canıım cümlemizinkini inşallah 😊 ama uzun kollu ince badilerde giydirebilir miyim çünkü 3 aylık almışım sıcak olucağı için kullanabilir miyim bilmiyorum
Gulsum2308 2405 yenidoğan ve 3 aylık çok fazla almak istemiyorum bende canım dediğin gibi hediye de gelir ama alıcakların içinde uzun kollu mu olmalı onu bilemiyorum 3 aylık bebek kısa kolluyla üşür mü uzun kolluyla terler mi kafamda deli sorular 😂
Destina21 Benim de mayıs. Liste yap boşa şeyler alma 0-3 ayı sadece uzun kol şeyler alicam .. onun dışında 6ve 9 ay alicam .. diyelim ekim ayından sonra 6 aylık falan olacak 6 aydan sonrası için kislik şeyler al. 0-3 ayı az almak gerekiyor ..çünkü çok çabuk büyüyorlar.. ♥️
Gulsum2308 Destina21 bende 0-3 aylık daha doğru düzgün bişey almadım genelde kışlık aldım 6-9 aylık şu an sezon indirimi var diye, çok fazla almayı düşünmüyorum dediğin gibi çabuk büyüyolar 😊