Merhabalar Kızlar. 🖐
Ben aşılama oldum ve aşılama olduktan sonra 9.gün Beta 5.77 ydi 2 gün sonra 10.7 oldu ve 2 gün sonra da 28.6 oldu doktorum gebelik var hayırlı olsun dedi ve artık 2 günde 1 Beta istemedi bu sefer 5 gün sonra istedi. Çok korkuyorum bende ya kimyasal olursa veya dış gebelik falan benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Gebeliğiniz nasıl ilerdi ve adetimin son tarihine göre şu an 5+1 haftalık oluyorum 2 gğn önce değerim de 28.6 ydı.