30+2 haftalığız biz. Plesentam 28 haftada rahme çok yakındı dün düzelemye başladığını öğrendim yani yavaştan uzaklaşmaya başlamış duvardan çok şükür. Onun dışında nefes alamıyorummmm 😅 uyuyamamaya başladım bebek batıyo. 1500 gr kilomuz. Ben bu sürece kadar 7 kilo aldım. Ama son 1 aydır kilo almadım desem yeridir yani. Aşırı halsizlil var. Omega, magnezyum, demir ilacı kullanıyorum ama hepsini aynı gün düzenli içmiyorum açıkcası bir gün içil bir gün içmiyo falanım çünkü demir ilacı kötü yapıo ishal oluyorum fena. Onun dışındaaa bende durumlar böyle sizde durumlar nasıllll 🤭