Edanursenol
Kizlar ben 4 ay önce düşük yaptım simdi tedavi goruyorum duphaston diye bi ilac verdi doktor onu kullaniyorum 30 un da adetim bitti ilaca basladim ve bugun kanamam oldu boyle su gibi pembe kahve gibi daha oncede bu ilaci kullandim boyle bisey olmamıştı böyle bisey yaşayıp hamile oldugunu ogrenen var mi daha dogrusu bu yerlesme kanamasi olabilir mi nolur yardimci olun