Eceayz18 Merhaba 14+2 haftaligim , idrarda lokosit degerim cok yuksek 63 bu durumu yasayan varmi seker hastasiyim ayriyetten 2.gebeligim Sınır 0-4 bemim 63 cikmis
reyhan_t Eceayz18 17+3üm bende de 10 gün önce lökosit 8 çıktı doktor tek kullanımlık ilaçtan verdi ve bol su iç dedi. Dün tekrar tahlil verdim 21′e çıkmış. Muhtemelen antibiyotik verecek.
Eceayz18 reyhan_t ben 4 lt yakın su iciyorum cogunluk soguk , banada sase verdiler kullandim gecmedi benjm deger 63 😔
reyhan_t Eceayz18 bazısı antibiyotiksiz geçmiyormuş maalesef, çok çok daha yüksek de olabilirdi buna da şükürr