Moz şuan betami yeterli buldu bu artışlar bizim için yeterli dedi dış gebelik bulgusu yok dedi rahim duvarı kalınlığının gayet iyi olduğunu hatta rahim içinde gördüğü şeyin kendisine göre kese olduğunu söyledi banada gösterdi tek sorunumuz progesteron düşüklüğü dedi ama ilaç yada ignede vermedi bende kendim kullanmaya başladım evde progestan vardı geçen gebelifimden onu kullanıyorum c tesi tekrar beta istedi p tesise kese görmeye çağırdı şiddetli agrin yada en ufak kanamam olursa beklemeden gel dedi