DenizKartas Sevdasinan benim yüksek çıkmıştı endokrin e yönlendirildim oradaki doktorum düşük daha yüksek hamileyken cok önemli demişti
DamlaK Sevdasinan evet benimde öyleydı ilk iki ay 024tü dahiliyeye yönlendirdi doktorum tekrar yaptım yükselmişti
Laayla Sevdasinan dahiliye değil endokrinoloji tahlil veriyor iyot eksikliği çıktı ben de jodid 100 mg kullanıyorum
Betul2009 DenizKartas Benide endokrine sevk etti neye bakıyorlar orda ben sıra bulup gidemedim kaldı öyle çok önemlimi acaba Bilgi verirmisin canm 🥺
Sevvaldal Tsh gebelikte çok önemli. Normal değerlerin dışındaysa mutlaka bir dahiliye yada endokrin uzmanına gidin. İlaçla düzeltiyorlar hemen.
Sevdasinan Sevvaldal benim deger 0.16 dahiliyeye yonlendirdi doktorum 19 haftalik hamileyim ilk hamilelgim tedirginim o yuzden
Sevvaldal Sevdasinan troidiniz normalden hızlı calışıyor. Cok vakit kaybetmeden bir doktora görünün. Basit bir ilaç tedavisi ile düzeliyor. Anlık bir deger değilse
Sevdasinan Sevvaldal aynen bugun gittik doktor ilac yazdi trioid bezim hizli calisiyormus thyromazol 5 mg verdi
Sevvaldal Sevdasinan onu bilyorum, benim troidim çalışmıyor. Sizinkinin tersi euthrox kullanıyorum ben. Ama doktor anlatmıştı o zaman. Gebelikte troid çok önemli. Ama troid hapı kullanımından hamilelikte hiç korkmayız biz demişti.
DenizKartas Betul2009 endokrin dahiliye gibi canım daha detaylı bakacaklar bebegin zihinsel gelişimi için cok önemli bana ilaç yazıldı hamilelik, emzirme ve bir daha çocuk düşünmeye başladığım zaman kullanacagm