Kızlar yaşayan var mı ya daha dün doktora gittim bişey yok dedi söyledim ona da çok kötü kasik ağrısı yaşıyorum dedim idrar testi istedi enfeksiyon çıkmış gördüm sonucu gitmedim pazartesi gel demişti böbrekte genislemem var o zaten tetikliyomus idrar yolu enfeksiyonunu bildiğiniz adet olacakmış gibi ağrı iki haftadır çekiyorum nerdeyse ne illet biseymis