Merhaba hanımlar, bebişimiz kışın doğacağı için pusetli bebek arabası yerine kabin boy bir araba alıp oto koltuğunu da alalım dedik. Prego nun strongfix modeline baktık. 360 derece dönebiliyor, 3 kademede yatıyor. 0-36 kg kullanıma uygunmuş. Ama en yatık hali bile yenidoğan bebek için dik geldi gözüme. Kullanan var mı? Bebeğiniz küçükken zorluk yaşadınız mı?