Arkadaşlar merhaba. 8 gün önce sezeryan doğum yaptım. Kızım erken geldi. 36+4te doğdu.İlk iki gün falan sütüm çok az geldi sonra duşa girince arttı. Kendiliğinden damlayacak seviyeye gelmişti. Ama şu birkaç gün yine azaldığını hissettim. Damlamıyo sıkınca azcık geliyo kızım da emme süresini uzattı tek bir memeyi 25 30 dk emmek istiyor bırakmıyor da ama dolu dolu emdiğini hissedemiyorum. Bir de o kadar uzun emmesine rağmen memeyi bıraktığında aranmaya başlıyor ve parmaklarını emiyor. Biz de mama takviyesi yapalım dedik. Çünkü az bir sarılığı var ve artmış gibi görünüyor. Bugün ise beni yine toplamda 40 dkya yakın emdi. Üstüne yine parmaklarını emmeye başlayınca mama verdim. Mamayı da sonlara doğru ağzından çıkarmaya başladi zannediyorum ki doydu. Yatırdım bi baktım uyurken yine parmaklarını emiyor. Bu parmak emme neyin nesi sadece açlıktan mı olur. Cidden çok kafaya takmaya başladım neden doymuyor diye 🙁