Solmaz90 Arkadaslar 7haftalik hamileyim grip oldum saat 14⁰⁰ sora atesim cikiyor 37.8.grip ve atesden nasil iyilese bilirim?
Tturcan Solmaz90 Canım sadece parol içebiliyoruz bende 12 haftalığım acildeydim birkaç gün önce. Parol serum taktılar
Mutlukoala Solmaz90 6 saatte bir günde en fazla 3 kere olmak üzere parol içebilirsin. Ateşin çok yüksek olursa tabi
Serifeknc Bende çok hastayım hem ateş hem eklem ağrıları beni öldürüyor 4 saatte 1 alıyorum yoksa sancım çok oluyo erken doğum riskim var serklajliyim Allah’ım yardım etsin artık duramiyorum