1_Pandackk Merhaba güzel anneler , Gittiğiniz hastane doktor + muayene ücretlerini Memnun kaldığınız tavsiye edip etmediğini paylaşalım Hepimize fikir olur. 💜
Canim_bebegim27 1_Pandackk Gaziantep Tammed hastanesi Muayne ücreti 715 tl İlk kızıma da buraya gittim memnun kaldım şimdide buraya gidiyorum
Keziban32 Kastamonu’da bakınmıştım her girişte 950 tl faln alıyordu sonra bide iki kere Isparta’da bakındım sadece ilk gittiğimds almışlardı 750 tl ikincisinde almadılar
Hmdylvc Keziban32 2 hafta önce gittiğimde 1100 TL aldılar Kastamonu’da, tahliller falan 3000 TL ye patladı. Yok dedim bana göre değil. Devlette devam edicem kontrollere,
srduman Lina01 Lina01 merhaba bende adanadayım ne kadar doğum ücreti, ilgisi alakası nasıl? Orada eda hanıma gitmiştim memnun kalmadım hastaneyi de çok beğenmedim aslında ://
aliis07 Busekrtl bende manavgat’ta yaşıyorum tavsiye ettiğiniz bir doktor var mı hiç memnum değilim manavgat’ta ki doktorlardan 😢
qusel mutluyumdahaneolsun drunuz kim memnun musunuz bu aralar bir kac öneri aldım orayı değerlendirmek istiyorum