Aslisko 18 saat geçti ameliyatın üstünden sizin ağrınız kaç saatte hafiflemişti kalkarken canımdan can gidiyo
sallyt Aslisko 3-4 gün özeliikle hastanede kaldığınız sürece rahim toparlayıcı serum veriyolar o da ağrıyla toplarlıyo eve gelince bile tam olarak acının geçmesi 10-12 gün 🥹
myavocado Aslisko gün gün hafifletecek ama ilk beş gün yatıp kalkmak malesef işkence, benim bugün bir hafta oldu ancak yan yatabildim ilk kez, ağrı kesicilerinizi düzenli alın, az daha sabır geçecek 😊🙏
sallyt Aslisko hastanedeyseniz ağrı kesici istemekten çekinmeyin ben gece doğum yaptığım için 2 gün yattım ve ağrı kesici istedim zaman zaman ama eve çıktıysanız antibiyotik ve parol dışında bişey vermiyolar genellikle☹️ inşallah hızlıca geçer ama emin ol 3-4. günde daha iyi oluyosun
Aslisko sallyt evet bugün ikinci gün biraz daha toparladı ama yatınca sıfırlanıyor sanki, o yüzden yatmak istemiyorum hiç 😄
Aslisko busdol11 ilk epidural anestezi oldum benim bedenim alerjik reaksiyon verdi ve masada nefesim gitti tansiyonum düştü ölecektim allaha şükür kurtardık kızımla. bir doktor milyonda bir görülen bi şey sende olmuş dedi galiba epiduralde öyle olunca genel verip baydılar beni çünkü bi kısmını hatırlamıyorum ama bazı kısımlarda bilincim açıktı allahım düşmanıma yaşatmasın
busdol11 Aslisko çok geçmiş olsun bende 2 hafta sonra sezaryene gireceğim Allah nasip ederse çok kararsızım genel mi spinal mi olsam diye panikatak var bende bide bakalım korkuyorum ya 😞
Aslisko busdol11 ilk gün korkunç ama yürüdükçe açılıyor zaten anlayınca yatmak istemiyorsun ikinci günüm çok daha iyiydi ama ağrı kesici vuruldum bakalım üçüncü gün nasıl olacak 😂
Eliff_gny Aslisko çarşamba günü spinal oldum bugün eve çıktık çok şükür yürüdükçe rahatlıyor insan yatıp kalkınca tekrar işkence oluyor daha yeni tabi kesik sonuçta biraz sızlıyor yara yerim ağrı kesici alıyorum benim ameliyattan sonra çok sağ omzum ağrıdı ağladım acısına kaburgam battı yatamadım sol kalçam çok acıdı yatak battı resmen zor durdum 2 gün hastanede ilkin de böyle olmamıştım ikinci biraz değişik oldu benim ama günden güne daha iyi olcz tabi evde kendi işimi kendim görüyormuş yürüyorum bebeğime bakabiliyorum