Kızlar adet günüm geldi dün adetinin ilk başladığı gün Adet olmadım hemen şüphelenip bir test yaptım negatif.
Bugün adetimin ikinci günü ve hala bir şey yok yine dayanamayıp bir test yaptım negatif.
Sizce çok mu erken davranıyorum eşim de ben de bir sorun yok bu ay hiçbir şekilde düşünmedim hamile kalacak mıyım adetim olacak mı hiç üstünde değildim ama adet gecikmesi olunca ister istemez içine düşmeye başladım. Ben gibi olanlar var mı bir fikir verseniz bir akıl verseniz?