Beybimelisa yok açıklık kapanmaz da bebeğiniz de strese girer , öyle bir durum olur. Bende fitil takılmadı , direk serum olarak bağlandı. Sabah 10:30-11:00 gibi almaya başladım suni sancı 19:30 da doğdu bebeğim. Bu sürede squat yaptım , pilates topuyla hareket ettim , yürüdüm , bol bol duşa girdim. Sıcak su çok rahatlatıyordu, dayanabildiği kadar dayandım. 5-6 kez rahat girmişimdir. Hemşireler ne kadar müsade ederse o kadar durdum 30-40 dakika kadar. Çünkü nst de bağlı olması gerekiyor.