Keşke bir tavsiyem olsa sizlere de kendime de versem. İlk gebeliğimde son aylarda başladı be doğumdaa geçti. Şimdi 2. Gebeliğim 15. Haftalarda başladı şuan 37+4 üm son günler ayakta dururken bile çıldırtacak kıvamda. Akşam üstü sahilde bile oturamıyorum kalkıp gezesim geliyor. İnsanlar oturamama alıştı. Sürekli geziniyorum. Uyku aramıyorum yeterki oturmama ayağımı uzatmama izin versin diyorum. Masaj, at kılı fırçasıyla bacak tarama, soğuk su tutma sonrası evde yürüyüş ve hızlıca koltukta uyumayı denemeyle uyursam uyuyabiliyorum.