Sancım oldu ne olur ne olmaz acile nstye gideyim dedim akşam 9 gibi açılmam olmuş 1.5 cm kendi doğum yapacağım hastaneye sevk edildim valizimi çantamı aldım geldim açılmam 3 cm ye ulaşmıştı şuan doğumu bekliyorum hastenede yatıyorum sürekli çatı muayenesi yapıyorlar nst bağlıyorlar normal doğum Allah’ın izniyle dualarınızı eksik etmeyin nolur sizi seviyorum inşallah pozitif normal doğum hikayem diye yazmak nasip olur 😭🤎🌸