Duyguaksoy ya bişey sorucam doktorum 3 hafta sonra görüşelim tekrar sonra bi daha geldiğinde gün vericem yani 2. Gelişinde gün vermiş olurum dedi. Bende randevuyu 4. Haftaya aldım. O zaman 36 haftalık olmuş olacak dedim niye 2 defa gidiyim herşey yolunda şimdide acaba 3. Haftada mı gitseydim diyorum napsam acaba fikir versene bana