User_e34 Kızlar ben nerdeyse 22 günde bir 20 günde 1 adet oluyorum sizce bu normal mi bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım ama çevremdekiler normal olmadığını söylüyorlar sizce ne yapmalıyım ??
User_e34 tugce_snygt42 uygulama da kullanıyorum yumurtlama dönemime getiriyorum ilişkiyi ama geçen ay özellikle çok bekledim çıkmadı bu aydan da korkuyorum açıkcası 🥺
tugce_snygt42 User_e34 korkma bende her ay olacak mı diye beklerdim herseyin bir zamani var sabret stres yapma düşünmemeye çalış üstüne düştükçe olmuyor çünkü kendimden biliyorum
Buseemm User_e34 yumurtlama takibi yapsana bi kaç günde bi yumurtluyorsun? Ovulasyon testi dene bi kac ay hamile kalmak istiyorsan ona göre dene ona. Göre hareket edersin