Kızlar selam adetim geçen ay 12 gün gecikmişti bu ay 1-2 gün gecikti ve sabah baya açık pembe lekem geldi adet başlangıcı sandım ped taktım bu saat oldu kırmızıya dönmedi şimdide çok koyu kahve ve afedersiniz sabahtan beri sadece pedin sadece ortasını doldurcak kadar az geldi yerleşme kanaması olabilir mi?